noone else can feel it for you, only you can let it in

har varit på stan med mami idag, köpt trosor/troser(?), ett linne och en tröja, nån ansiktsrengöring osv, betalade väl sisådär en sak själv men det är ju en helt annan sak. kan tyvärr inte skryta med att min packning går framåt, men däremot att jag gjort om hela svenskan och har gjort mer än halva klar, träslöjdsläxan är inte ens påbörjad och den är till imorgon, så det bearbetar jag ikväll!

beautiful pic då brudarna for och skulle hämta film förra veckan då vi var här och grillade, förövrigt ringde dem och skulle skrämma mig och emma som satt hemma som några andra smurfar men dem totalmisslyckades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0